דיקור סיני לכאבי גב תחתון

דיקור סיני – לכאבי גב תחתון
כמעט ואין אדם שלא סובל מכאבי גב, או שלא יסבול מכאבי גב בעתיד.
כאבי הגב פוגעים באיכות החיים, גורמים למוגבלות בתנועה ומקשים על התפקוד היום יומי.
הסיבות לכאבי גב תחתון מבחינה מערבית הינם:
פריצת דיסק, בלט דיסק, הצרות של חוליות, אוסטאופרוזיס, עודף משקל, כיווץ או מתיחה של השריר.
הסיבות לכאבי גב תחתון מבחינה סינית הם לא רק פריצת דיסק. כאבי גב יכולים להיות מחולשה של איברים שונים: הכליות, הכבד, הטחול, בעיות במעי הדק או הגס. במקרים רבים דלקות במעי גורמות לכאב בטן אשר מקרין לגב התחתון וגורם לתחושה של כאב גב ולכן, מקור הכאב הוא מהבטן ולא מהגב. לעיתים כאבי גב נגרמים עקב מתח נפשי, יציבה או ישיבה לא נכונה, הרמת משאות כבדים בצורה לא נכונה, הימצאותו של ארנק בולט בכיס האחורי של המכנס בעיקר אצל גברים גורם לכך שכאשר יושבים, צד אחד של הגוף נושא את כל העומס.
כל אלה גורמים לכאבי גב תחתון.

פריצת דיסק
הטיפול הסיני לכאבי גב תחתון הוא בראש וראשונה אבחון מקור הבעיה לכאב הגב!
·     אם המקור של הכאב גב תחתון הוא המעי אזי יש לעשות טיפול למעי ובמקביל לבדוק מהי התזונה של המטופל אשר גרמה לכאב הבטן שגרם להקרנה של הכאב לגב.
·     אם המקור לכאב גב תחתון הוא מהכליות, אזי צריך לחזק את הכליות ובדרך כלל כאבי גב מחולשת כליות יהיה מלווה גם בכאבי ברכיים, השתנה דחופה, קימה בלילה לתת שתן וכן, בעיות במין, אימפוטנציה וכו'.
·       אם המקור לכאב גב תחתון היא מהכבד, אזי הגידים בגב יהיו נוקשים ותפוסים חזק.  בנוסף על כך, מתח נפשי יגביר את הכאב או שלחילופין הכאב  יתחיל בעקבות המתח הנפשי.
·       אם המקור לכאבי גב תחתון  הוא מהטחול: השרירים יהיו חלשים ותפוסים חזק. יתכן כי ברקע תהיה גם סכרת או העדפה למתוק. במקרה כגון זה, המטופל יסבול בנוסף לכך מחולשה, עייפות  נטייה לצואה רכה עם מזון לא מעוגל וקושי בלמידה.
הטיפול הסיני לכאב גב תחתון מחולק לשלבים:
בשלב הראשון, על מנת להקל על המטופל, הדיקור יעשה בנקודות מרוחקות הואיל ודיקור מקומי באזור הפגוע עלול להגביר את כאב הגב התחתון. לפיכך, הדיקור יהיה  באזור הידיים, הרגליים ובאוזן.
בשלב שהכאב בגב התחתון יפחת,  הדיקור יעשה באזור הפגוע/ הכואב.

משך הטיפול לכאב גב תחתון הינו כ- 45 דקות, הטיפול כמעט ואיננו כואב ,המחטים הינן דקות מאוד, סטריליות וחד פעמיות.

לעתים ועפ"י הצורך, הנני משלב בטיפול לכאב הגב התחתון הקזת דם (הוצאת טיפות דם מעטות מהגוף ע"י דקירה עדינה), זאת מהסיבה הבאה: הסינים מדמים את הכאב למים שהפסיקו לזרום בנחל עקב מפולת של אבנים ומטרת הדימום הינה לסלק את "האבנים" ולפתוח את הזרימה של אנרגיה ודם בגוף.

מטרת הטיפול הינה בראש ובראשונה להקל על הכאב גב תחתון ולהביא לריפוי.

רוצים להתחיל בריפוי של כאב גב תחתון?

התקשרו עוד היום:
לאסף כהן, מומחה לרפואה סינית,   L.AC
נייד 050-6781744
וקבעו תור עוד היום


כאבי גב תחתון

המלצות מטופלים לטיפול בכאבי גב